Julpyntat på jobbet

Jag kände att jag behövde lite julmys på jobbet också, så nu är elljusstaken och en ljusslinga med snöflingor framtagna. Utanför öser regnet ner och det är verkligen måndag. Ryggen är skit och jag känner att jag nog behöver en positiv lista till.

- Har haft en trevlig helg med utgång i fredags (med "musikgänget" från Allt för föräldrar-sajten) och pepparkaksbak och adventspyntande lördag och söndag.
- Såg Zlatans mål för Barcelona i går på tv. Det var en upplevelse!
- Har snart fått i mig två koppar kaffe.
- Jag har mina rosa Dr Martens och randiga strumpbyxor på mig (ränderna är i rosa, blått, grönt, brunt och svart).
- Jag ska vara ledig tillsammans med Magnus på fredag och handla julklappar och äta ute.
- Vi har nytvättade påslakan i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0