Ibland tar orken slut

Lite så känns det idag, men då ska tilläggas att 1) jag har ryggskott sedan över en vecka (det försämrades i söndags) 2) det är november 3) annat kvinnligt tjafs.

Jag borde ta tag i något nu, men det är inte så lång tid till jobbet är slut för dagen, så jag ska nog mest pilla med lite administrativa saker tror jag. Hjärnan är inte i form för något skapande just nu. Hjärnan vill gosa ner sig med yllefilt och tända ljus och titta på MORDEN! TV-serien alltså. Snart kommer jag ligga där i soffan. Jag kan se det framför mig. Magnus ligger i det andra hörnet och det är spänning på hög nivå på tv. Längtar.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Men din stackare, är ryggskottet inte bra än? Usch, det är ju hemskt. :( Inte konstigt att orken är slut.



Plus det här med november och det grå vädret då. Minns för några år sen när min kompis och hennes kille var här från Italien just så här års. Han hade bara varit i Sverige på sommaren förut och tittade ut genom fönstret en gång i kvarten, helt förfärad. "Går solen aldrig upp i Sverige??" frågade han varje gång. Nej, den gör ju inte det. Och gör den det syns det inte bakom molntäcket. Det är tur att sommaren är så fin (oftast), annars skulle Sverige inte ha mycket att komma med vädermässigt... :)



Håller tummarna för att ryggen mår bättre snart! Om du vill ska jag tipsa om en bra naprapat (ligger i Globen) som hjälpte mig en gång när min rygg låst sig.



kram! /anna

2009-11-12 @ 08:56:31
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Ryggen är inte katastrofdålig, men den är inte bra. I söndags kändes den riktigt risig, men det har blivit lite bättre nu på slutet av veckan. Ha en trevlig helg Anna, kram

2009-11-13 @ 14:31:38
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0