Nu scannar jag för fullt

Min dator har blivit så förbannat trög senaste månaden. Väldigt frustrerande, speciellt som jag inte riktigt  vet vad jag ska göra åt det. Idag rensade jag dock hårddisken på 10 gb som jag la över på min externa hårdisk (måste köpa ny sådan förresten). Surfandet och manövrerandet kändes lite bättre ett tag, men en viss irriterande tröghet finns kvar. Har nu gjort en scanning av spyware, men det var bara lite cookies programmet hittade.

Alla tips om hur jag får en snabbare dator igen mottages tacksamt. Vet att man kunde göra någon typ av komprimering av hårddisken på den förra datorn, men minns inte alls hur man gjorde.


Kommentarer
Postat av: anna

Hej! Gör en diskdefragmentering så går den nog

lite snabbare, tror jag!?

Lycka till och kram

anna

2009-05-04 @ 23:51:46
URL: http://enligtanna.blogg.se/
Postat av: Kicki

Anna: Tusen tack för tipset, ska försöka mig på en sån :)!

2009-05-06 @ 10:08:36
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0