Metallicafoton

Lade upp dessa på Facebook igår kväll, men för er som inte sett dessa ger jag er:

Klicka på bilderna så blir de större!
UPPDATERING: Säg gärna till om det inte går att klicka upp bilderna för er - för jag har problem med det! I så fall lägger jag upp dem som stora bilder istället, för dessa bilder måste ses i sin fulla prakt!



Det leendet kan välta omkull berg! (James och ryggen på Robert).



James



James med nya tatueringen på halsen.



Robert och hans hår.



James med svettbanden.



Jag själv och lite av publiken bakom mig. Jag stod jättebra!

Kommentarer
Postat av: Maria

Wow wilka bilder, du måste verkligen ha stått bra + att du är en grym fotograf + bra kamera. Härligt!

2009-05-07 @ 10:36:21
Postat av: Malin

Vilka fantastiska bilder. Om jag var du så skulle jag omedelbart göra en stor förstoring av favvobilden å rama in! Supersnyggt!



Är det förresten nya kameran som du har använt?

2009-05-07 @ 18:21:20
Postat av: Kicki

Maria: Tack! Ja de blev helt ok men kunde blivit ännu bättre om jag övat mer på min nya kamera innan. Kameran heter Canon IXUS 870is (tror jag) och har 10 megapixel. Den verkar suuuuper :)! Det är en liten fick-digitalkamera - har ju en systemkamera också, men den skulle jag aldrig fått med mig in.



Malin: Vad snäll du är. Jag gillar dem också och tittar på dem ungefär var 5:e minut :). Ja jag ska åtminstone ha en kaffemugg med James på - har du något bra tips på sajt som trycker på muggar? Jag ska leta själv men åker lite snålskjuts på din kunskap :).

2009-05-07 @ 19:58:58
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0