Stambytet har inte ens börjat ännu

och redan är allt kaosartat. Igår byttes en hel del eluttag i lägenheten ut till jordade uttag och när vi skulle titta på tv på kvällen så fick vi bild men inget ljud... Jag satt i comhems supportkö i säkert 30 minuter och sedan kom jag fram till en liten pojkvasker som inte kunde hjälpa mig. Och Cityakuten - vilket är mitt favoritprogram - missade jag nästan helt :(. Jag vet att det är i-landsproblem, men ibland behövs det bara lite för att bägaren ska rinna över. Det är allmänt rörigt just nu. På jobbet har jag många bollar i luften samtidigt och hemma är det allt meck med stambytet och då är det inget kul när tv:n inte funkar när man vill koppla av lite.

Ja ja, jag kom på en sak som kanske löser problemet med tv:n, och vi ska testa det när vi kommer hem (vi har redan testat en rad grejer...).


Annars kan jag tipsa om en bra skiva: White Lies To lose my life. Här är titelspåret. Skivan kom ut alldeles nyligen tror jag, och den har ett 80-talssound som är lättigenkännligt. Jag fick tipset av en kompis, och det är jag tacksam för. Tack vare den skivan blev jag på lite bättre humör när jag satt på t-banan hit. Nu ska jag ta i tu med allt meck här på jobbet! See ya!

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackars er! Jag lider verkligen med er för stambytets skull. Och jag håller med om att bägaren kan rinna över för sånt som ett teveprogram eller liknande.



White lies har jag lyssnat på ett tag. Läste tipset från David eller Jocke och har lyssnat sen dess. SvD kallade det för dödspop :) till skillnad från dödsmetall kanske :) men det var väl mest de "mörka" texterna de tänkte på!



Och på fredag är det ju Glasvegas!!!



kram



/M

2009-03-03 @ 16:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0