Ibland stannar tiden

Det gjorde den i morse när Magnus sa till mig att Michael Jackson har dött. Känns helt overkligt! Även om han var en knasboll under många år nu på senare tid, så har han ju producerat så mycket musik som gjort avtryck. Thrillerskivan lyssnade jag sönder. När såna här stora stjärnor dör så blir det plötsligt ÄNNU mer tydligt att våra liv är ändliga. Nu ska jag försöka tänka på vad som är viktigt i livet idag, istället för att tokstressa över allt jag har att göra på jobbet. Man kan bara göra så gott man kan.


Kommentarer
Postat av: Anna S

Ja jag håller med. Det blev nästan som en liten chock. Jag lyssnade också sönder Thriller, bokstavligen, hade den på kassettband. Gillade Bad också men tappade bort honom för gott sen. Men det var väl då han började bli knasig också. Han har betytt mycket både för oss enskilda och för musiken i stort... Vi ses i morgon Kicki, jag är frisk och ser fram emot det jättemycket! Kram!

2009-06-26 @ 22:28:24
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Jaaaaaa Anna! Vad bra att du är frisk! Och jag fick precis ihop en skiva också med jättebra låtar :D! KRAM!

2009-06-26 @ 22:34:36
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0