Södra Sandby

Nu har vi lämnat stugan i Sandsered och befinner oss hos barnens farmor i Södra Sandby (ca en mil från Lund). Vi kom hit i går eftermiddag. Vädret är det lite si och så med så vi åkte till ett shoppingcenter på förmiddagen och gjorde av med lite mer pengar. Måns hade blivit lovad ett Playstation 2-spel av farmor som födelsedagspresent i efterskott. Som tur var hittade vi spelet i en specialbutik. Barnen spelar nu för fullt medan farmor och Magnus tittar på finalen i Båstadtennisen. Själv är jag ganska rastlös. Dricker kaffe och surfar lite. Tror bestämt jag ska besöka ICA-affären i det lilla centrumet och införskaffa en schysst tidning samt lite Blåbär-hallonfil och Jordgubbs-fil (barnen - främst Emil - är lite kinkiga med vilken sorts fil och yoghurt de vill ha på morgonen).

I morgon ska i varje fall jag in till Lund stad och strosa omkring lite och växla pengar till vår Danmarks/Legolandsresa. På eftermiddagen ska vi besöka vänner till Magnus.

Jag sover otroligt mycket nu på semestern. I natt nästan 10 timmar. Jag tror jag sover in all brist på sömn jag hade innan semestern.

Vi hörs vidare!

Kommentarer
Postat av: Milla

Det låter precis som semester ska vara...slö och slapp och bara sova gott och länge. Den där rastlösheten kan jag med känna av men den brukar ju gå över. Hoppas ni får det härligt i Danmark...berätta gärna sedan och lite tips tas gärna emot!!!

2009-07-19 @ 23:01:17
URL: http://memillakilla.blogspot.com
Postat av: Anna

Bra att du sover, så stressigt som du hade innan din semester började har du säkert lite sömn att ta igen, precis som du skriver. Själv sover jag nog lite för lite, passar på att nattsudda som bara den. :) Men det är så underbart med semester, att varva ner och ta dagen som den kommer. Ha det fortsatt underbart, Kicki! Kramar

2009-07-19 @ 23:56:34
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0