Sandsered

Nu har vi och våra vänner varit i det lilla samhället Sandsered i Halland i drygt två dagar, och jag känner att jag sakta börjar varva ner. Det är så fridfullt här. Lika fridfullt var det ju inte på Gekås i Ullared igår, men det utgör en annan typ av avkoppling för mig. Shop til you drop typ! Stressen kommer när man ska packa ner alla varor efter betalning i kassan... Hysteriskt! Nu har jag emellertid alla vinterkläder och regnkläder och kalsonger och strumpor m.m. grejat för ett helt år framöver.

Idag drog vi till en liten badsjö, men vi hann inte vara där i mer än en timme förrän regnet kom. Då åkte vi istället till Smålandstenar och fikade på ett stort konditori. Vi har alltid tänkt att vi någon gång borde stanna till där, och nu blev alltså av.

I morgon fyller våra vänners dotter 7 år och det ska firas.

Hörs vidare! Peace!

Kommentarer
Postat av: Anna S

Låter som att ni har det alldeles underbart, låter som att du har det som en prinsessa! Precis som det ska vara. Hoppas ögat mår bra också och att du får en fortsatt härlig och vilsam semester. kram!!

2009-07-15 @ 23:00:09
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Kram Anna och tack för att du kommenterar trots mina ganska tråkiga inlägg :). Dessutom är det långt mellan inläggen just nu pga semester och ett långsamt mobilt bredband. Men jag har i varje fall internet denna semester vilket känns skönt. Hoppas du har det bra också!

2009-07-19 @ 14:58:22
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0