Gammal trofast kärlek!

Hemma igen ifrån Köpenhamn. Kom hem i går vid 21-snåret. Vi har haft det jättebra även om jag själv inte var lika lyrisk över konserten som mina medresenärer. Det var en bra konsert, men jag har dels för mycket att jämföra med och dels vill jag få samma kick som jag fick av dM :s konserter på 80-talet och början av 90-talet, och det får jag inte. Undantaget var 2006 då de spelade på Globen. Det var en helt fantastisk konsert! Jag tycker inte Depeche gör sig så bra utomhus faktiskt. Jag vill ha mörker och trängre lokaler!

Men jag fick höra en del favoriter ändå. Bland annat Master and Servant och Stripped. För att inte tala om Fly on the windscreen. Och Black Celebration, jag menar Question of time. Dave såg ut att vara i utmärkt form trots att det bara var någon månad sedan han opererades för cancer.

Jag kommer alltid ha en plats i hjärtat reserverad för Depeche Mode!

Här kommer ett eget foto på Dave. Fler kommer kanske i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0