Planeringsdag på skolan

och jag är hemma med mina söner. På förmiddagen var vi ute och åkte snowracer. Eller "vi" är kanske en överdrift. Måns och Emil åkte och jag stod och tittade på och var behjälplig emellanåt. Och frös om tårna. Jag hade klätt på mig som bara den, men det tycks alltid vara extra svårt att hålla fötterna varma trots att jag hade curlingkängor som brukar hålla värmen ganska bra. Kanske skulle jag investera i ett par garanterat varma skor, men sannolikheten att jag får användning av dessa mer än en till två veckor om året är liten.

Nu har jag mot mina principer godkänt filmtittning på eftermiddagen. Vi börjar nog bli lite rastlösa av att vara lediga alla tre och imorgon får vi återgå till våra  vanliga rutiner. Magnus kör sin första arbetsdag idag.





Kommentarer
Postat av: Malin

vi med. Har studiedag på skolan alltså.

Och en allmänt slö dag. Felix har spenderat halva dagen hos grannkillen å lekt.

Jag har gjort ingenting och Frida har sjungit singstar.

Vi tänkte dock ha gått på bio, Madagaskar. Men jag hade inte en tanke på att den inte gick förrän på kvällstid (i Heron City) Det är ju vanlig vardag. Så det får bli på lördag istället.

2009-01-07 @ 15:27:15
Postat av: Kicki

Malin: Madagaskar vill mina barn se också! Vi åkte till Farsta och klippte dem också - de blev jättefina. Ha det!

2009-01-07 @ 20:11:37
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0