Nä den här kvällen

blev ingenting som jag tänkt mig, så nu skiter vi i den och hoppar i säng tycker jag.

- Måns har blindtarmskänning igen (jag är orolig).
- Emil hostar upp sina lungor (lätt överdrift).
- Jag sitter fast i soffan och gör inte det jag ska göra.

I morgon bitti tar jag med mig båda killarna till vårdcentralen.

Å andra sidan:

- Jag garvade rejält med Malin i telefonen.
- En medarbetare (manlig) på jobbet har den godaste mansparfymen någonsin på sig så jag har gått förbi hans rum då och då idag och insupit denna ljuvliga doft. Passade på att fråga honom vad det var för parfym och han sa Guerlains nya. Måste få exakt information om vad det var för doft snarast.
- Det gick helt ok på medarbetarsamtalet.

Kommentarer
Postat av: Anna

En dålig kväll är bara att lägga bakom sig så gott det går och se fram emot en bättre dag imorgon. Det hoppas jag du får, och killarna också! Hoppas ni får hjälp på vc. Kramar!

2009-01-27 @ 23:44:02
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hej

Hur gick natten? Och besöket på vårdcentralen?(när ni varit där alltså)



Alltid lika trevligt att prata en stund :)

Fick min pms-depp att bli lite bättre :D

2009-01-28 @ 09:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0