Lägenheten är tyst

Jag är ensam hemma för Magnus och killarna är på bio. Jag fick dispens denna gång, eftersom jag inte är så förtjust i barnfilmer. De skulle se Madagaskar 2. Tror i och för sig den är rolig och att även jag skulle kunna fått mig några skratt, men nu behövdes det göras lite ärenden idag också, och dessa är nu utförda. Vininköp var ett uppdrag. Äggklocka ett annat. Men äggklockan jag hittade på ICA Maxi var så vansinnigt dyr att jag kom hem utan. Har hört rykten om att det finns billigare på ICA Bea, så det får bli en promenad dit imorgon. Känner mig handikappad utan äggklocka även om jag vet att det finns timer i exempelvis mobilen. På Ica Maxi fick jag dock med mig lite andra saker som även de ingick i uppdraget. En liten svart ryggsäck till mig till exempel. Den jag har håller på att trilla sönder helt. Så nu när ärendena är utförda så sitter jag här i en tyst lägenhet och väntar på att familjen ska trilla in. '

Tror förresten inte jag vill ha tyst längre - det får bli lite ACDC.

Kommentarer
Postat av: Cilla

Madagaskar 2 är jättekul, men det är klart, ibland är det få saker som går upp mot en stund hemma alldeles sjäv. Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag ;-)

2009-02-01 @ 10:49:54
URL: http://blogg.passagen.se/miss.macahan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0