Idag - lite låg

Ibland blir man besviken, och idag blev jag det och så blir jag besviken på att jag blev besviken. Låter det vettigt. Nä. Och så blev jag lite ledsen och modfälld och fundersam. Lite tomhet också och en känsla av att man är mindre värd. Allt lite för tillskruvat. Men det ska nog greja sig det här med. Vill inte gå in på anledningen till modfälldheten här.

Istället kör vi lite dagens positiva:

- Det var klarblå himmel och solen sken.
- Jag surfade runt och kollade lite resor till Grekland. Vi ska nog snart boka en tvåveckors till augusti.
- Jag var ganska snygg i håret.
- Jag gjorde min sjukgymnastik och fick massage av min sjukgymnast.
- Jag hämtade Emil hos en kompis och vi hade en mysig promenad hem och sen fick jag gosa med honom hur mycket som helst när vi kom hem. Och jag fick pussa honom på kinden också utan att han torkade bort pussarna. En rejäl apakram blev pricken över i:et.
- Måns kom hem från sin fotbollsträning med rosiga kinder.
- Det är en Lars Winnerbäckdokumentär på tv just nu.

Kommentarer
Postat av: Johnny Nederbird

Låter som en massa bra saker! WInnerbäckskonserten har jag sett, den gillade jag väldigt mycket. Ha det gott!

2009-01-15 @ 15:27:48
Postat av: Anna

Kramar om dig Det var en bra lista du fick ihop, jag lyckades ju sämre med det igår....

2009-01-15 @ 17:34:38
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Johnny: Ja det hände en hel del bra saker också men den tråkiga saken ville hela tiden skymma det som var bra och gör det lite fortfarande. Men jag kämpar på :). Jag var också på den turnén som visades på tv - två gånger faktiskt. Jättebra. Ha det bra du med!



Anna: Hoppas du mår bättre idag! Kram!

2009-01-15 @ 19:22:47
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0