Bottennapp

Jag har så ont! Har gjort nått med min vänstra stortå. Tror nästan den är bruten, så ont gör det. Så typiskt mig. Den här dagen har varit helt värdelös. Kanske blir det återbesök till vårdcentralen i morgon igen, fast för min egen skull. Typiskt! Men jag ska ju ta mig igenom den här lilla motgången med, det är bara det att jag hatar att inte kunna röra mig normalt (dvs fort), samt att smärta inte är kul. Skrek rakt ut när jag skulle sätta på mig skon förut.

Dessutom har jag:

Råkat ha sönder en viktig apparat från jobbet (transkriberingsapparat)
Sett en död råtta vid vårt cykelförråd
Inte hunnit med mina KBT-uppgifter

Det positiva är dock att:

Emil fick hostmedicin som vi hoppas hjälper
Måns verkar inte ha blindtarmsinflammation
Jag har bokat Köpenhamnsbiljetter till 30 juni då jag m fl ska gå på Depeche Mode
Ipren lindrar värk i knäppa tår något

Ja happ - barnen måste i säng!

Ses!

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Aj aj inte kul med ond tå. Hoppas medicinen hjälper på Emil. Här hemma har jag ett hostmonster, får se om de han kan gå i skolan i morgon.

2009-01-28 @ 23:05:09
URL: http://beastankar.blogspot.com/
Postat av: Anna

Aj då, stackars tån! Usch, inte roligt att knappt kunna få på sig skon! Hoppas det försvinner snabbt.



Även här hostas det, alla är i olika stadier av förkylning. (Jag hoppas det är samma som jag nästan är frisk från, så att det inte är nåt nytt elände bara, i så fall är det jag som står på tur...)



Skönt att det fanns positivt som vägde upp lite. Kram!

2009-01-29 @ 18:36:17
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Bea och Anna: Det är bättre med min tå nu, den är inflammerad och jag äter Voltaren. Tur den inte var bruten. Tack för medlidande.

2009-01-31 @ 10:48:26
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0