Ben 10

Alla dessa gubbar som ungarna blir fixerade vid. Nu är det Ben 10 som gäller. En tecknad serie som går på Cartoon Network om en kille som kan förvandla sig till 10 olika "aliens" för att försvara sig mot otäcka varelser/personer (är inte helt säker på vad serien går ut på och mina killar kan inte förklara helt klockrent heller). Nu har de i varje fall köpt varsin Ben 10-grej idag för sina ihopsparade veckopengar (10 veckors sparande ungefär). De är överlyckliga över sina saker och det är ju bra. Efter inköpen var vi och fikade hemma hos fina vänner och deras son. Sonen är ett riktigt charmtroll på snart två år och han verkar - hör och häpna - gilla mig rätt mycket. Han ville i varje fall ha min uppmärksamhet hela tiden och så gav han mig hur mycket av sina leksaker och gossedjur som helst (som jag fick låna givetvis). Då blir man ju helt varm i hjärtat. Hade bra gärna fått med honom hem ett tag och sen kan mamma och pappa ta honom när det blir dax för nattning och nattvak ;).

Snart hoppas jag att jag och Mange ska se nån bra film, men barnen verkar inte vara trötta alls trots en mycket aktiv dag.



Ben 10

Kommentarer
Postat av: Milla

Här är det också Ben10 som gäller. En Ben10-klocka fick han julklapp (sonen alltså...) och den springer han runt med och förvandlar sig heeela tiden :) Nu fyller han snart år och önskar sig mer sånt...jaja...Kram!

2009-01-17 @ 23:18:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Kicki

Milla: Den klockan köpte Måns och Emil köpte Facklan :). Och Emil fyller år om en månad och då önskar han sig Vasstand... Undrar hur länge den här hypen håller i sig? Kram!

2009-01-18 @ 10:14:21
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Cilla

Mina killar gillar också Ben 10, men sen några månader tillbaka har vi plockat bort Cartoon Network från tv:n i vardagsrummet. Det är lite för mycket serier med slagsmål och konstiga historier för en tre-åring.

2009-01-18 @ 23:16:50
URL: http://blogg.passagen.se/miss.macahan
Postat av: Kicki

Cilla: Ja, min minsta är ju som din största, och Ben 10 tycker jag är helt ok ändå :).

2009-01-20 @ 21:41:40
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0