After Work med kompisar från förr

Igår när jag kom hem från tjänsteresan till Norrköping, så träffade jag L och T för en kort After Work på Rival på Mariatorget. L och jag har känt varandra sedan vi var ca 10 år gamla och T och jag lärde känna varandra i gymnasiet. Trots att vi inte träffat varandra på länge så gick vi på djupet direkt. Döden avhandlades, KBT rekommenderades, nätdejting analyserades och barndomsminnen kom upp till ytan. Precis så det ska vara när man träffar goda vänner. Inget jävla kallsnack här inte :). Två glas öl/vin var hann vi få i oss och två timmar efter vi träffats skildes våra vägar. Men jag hoppas att vi ses inom en rimlig tid igen!

Jag kom sedan hem till familjen som tittade på tv. Lugnt och skönt som det ska kännas på en fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0