Ryggmassage och hosta

Dagen började med att jag åkte till gymmet och gjorde mina aptrista sjukgymnastikövningar (som sägs vara jättenyttiga) vilket sedan följdes av massage på de onda ställena i ryggen och på höften (av min gulliga sjukgymnast). Jag försöker ha det långsiktiga målet framför ögonen, men det är svårt när man är en så otålig person som jag. Sjukgymnasten sa dock att hon tyckte att ryggen kändes lite bättre och jag greppar efter varje halmstrå. Jag inser väl att jag aldrig kommer kunna jogga så mycket som jag gjorde 2005, men målet är ändå att kunna utföra någon form av pulshöjande och svettframkallande träning. Jag måste få svettas igen!

Arbetsdagen tog slut runt 14-snåret då de ringde från dagis och sa att Emil var risig och låg och sov på en soffa. Jag gav mig av för att hämta honom och när jag kom fram så var han vaken. Han såg inte alls så dålig ut som jag föreställt mig, men å andra sidan så är det mycket ovanligt att han sover på dagis så då måste han ju ha känt sig krasslig. Hans hosta vill inte gå över, så nu har vi fått ytterligare en ny hostmedicin från doktorn. Emil blir hemma med Magnus i morgon så att han får vila upp sig ordentligt.

Nej nu Plex Pettersson på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0