En söndag i garderoben

Idag har jag rensat igen. I byxgarderoben. Det tog en massa tid för jag provade varenda bralla också. En del åkte ut och ner i en svart sopsäck. Nästa lördag är det nämligen klädbyte hos Amanda, och då hoppas jag att de utrensade byxorna hamnar hos en ny glad ägare. Ser verkligen fram emot klädbytet, vilket är en årlig begivenhet. Jag och Amanda har nog varit involverade i såna här klädbyten sen 2001. (Kanske Amanda var med på ett redan 2000 förresten... ) Vi blir ett ganska stort gäng tjejer den här gången och jag ska ha med mig flera nybörjare (antar att ni är fulla av förväntan Anna och Malin? :)).

I övrigt så har hela familjen varit och fikat i Farsta Centrum där vi mötte Malin med son. Fika är mysigt.

Veckan som kommer startar med att jag imorgon ska ta bort två födelsemärken på ryggen. Har redan tagit bort tre stycken där tidigare, så nu börjar jag bli en riktigt ärrig kvinna. Men de är väldigt diskreta ärr, så det gör inget. Ser lite coolt ut! I morgon kväll ska vi få information om stambytet som sker i början av mars. I sex veckor ska vi vara utan rinnande vatten i lägenheten. Bered er på en klagoblogg dessa sex veckor... Jag ser dock resultatet framför mig redan nu, och denna bild ska jag försöka framkalla om det blir lite jobbigt emellanåt. Vi får baracker utanför där vi kan duscha och gå på toa och vi kommer kunna tappa vatten ute i porten. Det värsta kommer vara att vi måste ta oss till tvättstugan för att tvätta. Den ligger 250 meter bort och det finns nästan aldrig lediga tider med kort varsel. Lotta har lovat att vi ska få låna deras bokningsmojäng så att vi har två.

See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en mysig söndag! Och ja! - jag ser absolut fram emot lördagen, ska bli jättekul. :)

Kram!

2009-02-01 @ 23:44:10
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0