Dagen i några korta punkter

- Skippade sjukgymnastiken och fick skuldkänslor (tidsbrist).
- Tog bort två födelsemärken. Gick bra men var lite svag efteråt. Ca sex styng syddes sammanlagt.
- Köpte kort tajt jeansjacka
- Lagade köttfärssås med spagetti.
- Var på informationsmöte kring stambytet.
- UPPDATERING: När min buss stannade för rött så såg jag Martin Sköld och Sami Sirviö från Kent gå över gatan. Kändes kul och konstigt - finns de verkligen i verkligheten?

Ni måste ge mig råd angående vilket kakel vi ska välja till bandrummet (alla väggar ska kaklas ända upp och så kakel på golvet)!

Hammarbygrön (inte den ljusaste gröna och inte heller den mörkaste) fondvägg med vitt golv och tre vita väggar

eller

Mörkgrått golv med en ljusgrå fondvägg och tre vita väggar.

eller

UPPDATERING 2: Nytt förslag - Mörkgrått golv, varmt röd fondvägg och tre vita väggar.

Det första förslaget lyser upp, men det andra är mer "klassiskt", det tredje är ännu mer färgglatt...

Jag måste bestämma mig senast fredag!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh, det är ju jättesvårt när jag inte vet riktigt vad ni har för tycke och smak och stil redan. Min uppfattning är att du är rätt färgglad och då tycker jag ju att grön fondvägg hade varit passande. Samtidigt tycker jag det gråa låter tråkigt. SJälv hade jag valt vitt och schackrutigt golv :) Lycka till i valet!

2009-02-03 @ 16:46:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Kicki

Milla: Tack :). De nyaste förslaget är mörkgrått golv, varmt röd fondvägg och sedan vitt på tre väggar. Gillar det gråa golvet så mycket!

2009-02-03 @ 18:43:39
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Milla

Då låter det sista förslaget finemang...både färgglatt och klassiskt på samma gång! Var är det med det gråa golvet som är speciellt?! Har du inga bilder?

2009-02-03 @ 19:01:13
URL: http://[email protected]
Postat av: malin

ja, det där sista med rött låter ju jättebra. Grå-grå-vit känns inte riktigt som din stil.

Och om jag ska vara ärlig - jag som bara har valt beige-vitt i hela huset, för jag trodde att då skulle jag inte tröttna - det var fel, man tröttnar ändå! Badrummet är jag iofs nöjd att ha vitt i, men för övrigt behöver huset en rejäl färgklick!!

Kul med kent-killarna :) N har stött på dom ett flertal gånger, just dom killarna i kent. Dom går visst på stan som vanliga människor :D ;)

2009-02-03 @ 21:03:30
Postat av: malin

ja, det där sista med rött låter ju jättebra. Grå-grå-vit känns inte riktigt som din stil.

Och om jag ska vara ärlig - jag som bara har valt beige-vitt i hela huset, för jag trodde att då skulle jag inte tröttna - det var fel, man tröttnar ändå! Badrummet är jag iofs nöjd att ha vitt i, men för övrigt behöver huset en rejäl färgklick!!

Kul med kent-killarna :) N har stött på dom ett flertal gånger, just dom killarna i kent. Dom går visst på stan som vanliga människor :D ;)

2009-02-03 @ 21:10:20
Postat av: cruella

Det andra! Ungefär så har vi det på nyrenoverade lantstället och det blev OHYGGLIGT fint:-)

2009-02-06 @ 16:44:07
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Alla: Tack för era kommentarer. Imorgon ska jag ringa bovärden och jag är fortfarande inte 100% säker... Men det lutar åt röd fondvägg, för att röd är jag :).

2009-02-08 @ 11:14:07
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0