Anteckning inför framtiden

I morgon har jag semester och ska följa med Måns till skolan. Det har jag lovat att jag ska göra sedan länge.

Måns: Ska du vara med mig ända till vi ska hem?

Jag: Ja!

Måns: Det kommer bli sååå häftigt!

Denna lilla konversation ska jag försöka komma ihåg när Måns vill ha minst 15 meters avstånd till mig på stan och när han skäms ihjäl varje gång jag lägger av ett av mina kända asflabb.

Även jag ser fram emot morgondagen. Jag är så kär i hela personalen som har hand om Måns och hans kompisar. De har en härlig jargong som jag lätt faller in i. För att inte tala om de underbara barnen. Som överraskning till barn och personal har jag bakat kladdkakor till mellisen. Så - tillbaka till skolbänken blir det. För en dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad underbar du är!

2009-02-17 @ 20:20:15
Postat av: Kicki

Tina: Det är du med :)!

2009-02-17 @ 21:02:24
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0