Tjoho!

Min första lediga (var)dag är snart förbi. Men innan den är helt slut ska jag hinna med en middag på Peppar vid Sankt Eriksplan med Tina. Ska bli jättekul att se deras julpynt för första gången på evigheter. Jag och Tina hängde en del på Peppar på den gamla goda tiden.

Idag har jag typ gjort en sak - rensat papper och satt in i pärmar. Hur kul är det på en skala? Men det känns ju skönt efteråt! Trots rensandet och sorterandet så blir det alltid en hög kvar som jag inte vet vad jag ska göra med. Alltid! Jag är högarnas mästare! Är det inte klädhögar så är det pappershögar.

Nej, mer hinner jag inte just nu för nu ska jag piffa lite inför stadsbesöket.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0