Mission impossible

Så har min kära vän Tina benämnt mitt och Magnus projekt att tömma arbetsrummet för att göra plats för Emils saker. Emil måste få ett eget rum nu. Det bara måste ske. Känner mig faktiskt lite sporrad av Tinas "mission impossible"-uttalande :). Jag kommer säkert att få en medalj av henne om jag klara det!? Just nu tömmer jag lådorna i vårt gigantiska skrivbord. Oj vad minnen det döljer sig där! Hittade just 10 stycken installationsdisketter för Windows 3.1. Måste ha använt dessa i början av 90-talet. Det är pappas handstil på disketterna. Han hade den bästa handstilen - tydlig som få och omisskänlig (heter det så?).

Jag har även hittat en dagbok från min mammas sista år i livet. Jobbig läsning, och jag orkade bara några sidor idag.

Tillbaka till arbetet - Måns övervakar mig och ser till att projektet går framåt.

Kommentarer
Postat av: Tina

Heja Kicki, friskt humör!

2009-12-28 @ 13:13:37
Postat av: Kicki

Tack Tina, det har gått klart framåt som du vet :).

2010-01-10 @ 19:28:28
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0