Japp, jag är här någonstans

Men det är full rulle som för de flesta just nu.

Jag har haft två intensiva dagar då jag gått en presentationsteknikskurs med jobbet. Mycket lärorikt, spännande och nervöst. Vi blev filmade två gånger och fick sedan se oss själva. Shit! Men det var inte sååå läskigt att se sig själv som jag trodde. Blev jätteglad av den respons jag fick! Vi fick alla både beröm och förbättringsförslag. Något jag ska förbättra är att röra armar och händer lite mer (inte hela tiden men för att markera saker som är viktigt osv).

Lämnar er med ett foto av en kjol jag sydde i helgen. Åh vad det är kul att SKAPA saker!


Kommentarer
Postat av: liv

åh vad läcker!! gör du på fri hand så att säga?

2009-12-26 @ 23:03:58
Postat av: Kicki

Hej Liv! Nej, jag har ett mönster som en kompis till mig har konstruerat utifrån en kjol hon har. Det är superenkelt faktiskt :). Och tack!

2009-12-27 @ 08:18:17
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0