Hej!

Ja, jag lever Tina :)!

Om än i ett kaos! Alla resväskors innehåll utspritt över hela golvet i vardagsrummet och tvättmaskinen går på högtryck! Snacka om att starta vardagen med ett ryck. Lite väl plötsligt för min kropp att gå till jobbet idag. Kände stressen komma på en gång, men ska försöka göra mitt bästa för att hålla den nere. Det jag är mest pressad över är att jag om ca en vecka ska hålla ett föredrag på en konferens i Preston, UK och jag är inte klar med det och vet inte om jag hinner slutföra det (har annat som måste göras före). Men vad är egentligen det värsta som kan hända - att de kastar tomater på mig eller buar? Vore i och för sig väldigt hemskt, men jag har aldrig sett någon utsättas för det och jag har varit på många seminarier i mina dar.

Ok - Kreta var underbart som vanligt och jag har läst ut 2 1/2 Milleniumböcker av 3 (Stieg Larssons triologi) Rekommenderas varmt! Äntligen har jag tagit mig tid att plöja dessa böcker och jag ångrar mig inte. Ska faktiskt snart stänga av datorn och gå till min gosiga säng och läsa vidare.

Jag kommer visa er bilder från Kreta när jag har laddat ner dem till datorn!

Hav tålamod med mig om bloggen uppdateras dåligt ytterligare en tid framöver. Efter 2:a september ska det nog bli bättre med uppdateringar.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Välkommen tillbaka!!! Jag håller så gärna ut och väntar på nya inlägg. Själv har jag fått en riktig nytändning vad gäller bloggandet och hoppas det håller i sig.



Klart de inte kommer att kasta en endaste tomat, Kicki. Inte bua heller för den delen. Jubla snarare! Det kommer att gå hur bra som helst. Du vet vad du pratar om och är påläst och tydlig. Du gillar att tala inför folk och sånt märks. Det strålar alltid om dig och det kommer det att göra även i Preston. Det vet jag.



Stora kramar!!!

2009-08-18 @ 13:38:19
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Tina

Välkommen tillbaka!Glöm inte att andas!

2009-08-18 @ 16:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0