England

Tidigt tidigt i morgon bitti drar jag till England. Till städer jag aldrig varit i förut. Jag ser främst fram emot Manchester, där jag kommer spendera några semesterdagar, men även den mindre staden Preston ska bli kul att se. I Preston blir det konferensande och lite partajande och i Manchester blir det shoppande och lite partajande även där kan jag tro. Så mycket partajande som denna arma kropp orkar med förstås, för det är ett faktum att jag känner att jag blivit äldre.

Jag lämnar er med ett foto av The Smiths, en av Manchesters stoltheter.

Oj vad pirrig jag är och oj vad skoj det ska bli att äntligen sätta fötterna på engelsk mark igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0