Trött

Jag är så obeskrivligt trött! Somnar över de artiklar jag ska läsa här på jobbet. Och gårdagen blev inte som jag tänkt mig. En av de sämre födelsedagar jag haft faktiskt, men jag vill inte gå in på detaljerna här. Det positiva var barnen och Magnus och några omtänksamma kollegor. Tur att vårt mingel i lördags blev lyckat för då kan jag ju låtsas att det var min födelsedag istället.

Kanske är jag barnslig, men jag tycker om att uppmärksamma min födelsedag (och andras med för den delen). Jag tycker att vi kan få ha en dag per år då man får vara lite ego och unna sig något extra m.m. Jag menar vi har ju bara ett liv, varför inte fira det som firas kan?

Nu ska jag nicka till över artiklarna igen.

Kommentarer
Postat av: Anna S

Nej vad trist att höra att födelsedagen inte blev lyckad. :( Håller verkligen med, en endaste dag om året ska alla få ha som sin egen. Jag älskar också födelsedagar - fast bara andras. Älskar att tänka ut presenter, slå in dem fint och överraska. När jag tar mig den tiden, vilket är alltför sällan.



Däremot är jag fånig och tycker det är jättejobbigt att själv vara den som är firad. Redan när jag var liten fick jag ångest när det sjöngs "ja må hon leva" för mig....



Bara för att gårdagen inte blev så bra får du en extra födelsedagskram från mig såhär dagen efter. Kram! Och hoppas att dagen idag blev bättre.

2009-04-28 @ 21:58:54
URL: http://annasnyablogg.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Du är så go! Tack för dina ord. Jag ska berätta för dig vid tillfälle vad som hände. Nu ska jag bums i säng! KRAM!

2009-04-28 @ 22:05:31
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0