Familjen Sunkig

Efter över en månad med stambyte så börjar man själv känna sig ganska sunkig kan jag säga. Det spelar ingen roll att vi duschar ungefär lika ofta som när vi har dusch i lägenheten, utan det är själva sättet vi bor på just nu som göra att i varje fall jag känner mig sunkig mest hela tiden. Kläder i högar, skor och stövlar i högar, för mycket grejor som trängs på matbordet, ett lager av ingrott damm som inte riktigt går bort (och som är onödigt att ta bort förrän detta är över) m.m. Längtar så otroligt mycket till 21 april då de säger att vi ska ha en färdig-stambytt lägenhet.

Men jag har i varje fall en ren duschhandduk nu, för jag har just tillbringat flera timmar springandes mellan tvättstugan och lägenheten.

Måste nog lyssna lite på Bob Hund nu för att få upp energinivån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0