Nu pirrar det järnet!

Var faktiskt tvungen att dricka ett glas vin till köttfärssåsen för att lugna ner mina resnerver. Vissa gånger pirrar det mer, andra mindra. Till London pirrar det för att jag älskar stan - men inte lika mycket av nervositet. Men Italien, där kan det ju bli många fler missförstånd  - när man frågar om vägen osv. (Ni ska inte tro att det finns någon vettig internetsajt där man kan få reda på vilken buss man ska ta etc. De mesta är på italienska.) Men jag vet ju att det ordnar sig. Nu ska jag packa necessär. Den viktigaste delen av packningen - man får inte glömma sina mediciner och skönhetsförbättrande attiraljer.

See you on Tuesday the 9th!

Förresten - Amanda - jag tror du finns där ute någonstans! Jag saknar dig och vill ringa dig, men jag hinner nog inte ikväll. Kanske... Annars hörs vi snart - när jag kommer hem! Hälsa din gosiga lille son och man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0