Trött i ögat och lite frusen

Igår firade musikgänget* (den Stockholmsbaserade klanen) en mycket kär väns 40-årsdag. Han fyllde visserligen för nästan en månad sedan, men det är bra jobbat att få ihop fem personer (sex med födelsedagsbarnet) med så pass kort varsel ändå tycker jag. Vi bjöd honom på middag och gav honom en skiva med låtar på olika teman ("grattis-tema" m.m.). Omslaget scrappade Malin ihop, och det är så otroligt fint! Finns här nedan... Vår 40-åring blev mycket glad och rörd. Efter middagen på Underbara bar drog vi vidare på 80-talsfest med tema år 1981. Johan Kinde spelade fantastiska låtar och vi sögs tillbaka i tiden och kände oss unga (yngre menar jag...)! När jag och Anna (som bor för långt bort från Stockholm för att ta sig hem på natten) kom hem var klockan 02.00. Jag sov risigt i natt, men Anna sov som en klubbad. Det är som att vårat lilla lilla arbetsrum som är fullt med prylar har en god effekt på övernattande gästers sömn. Jag har aldrig hört om någon som sovit dåligt där. Bra!

Snart ska vi över till L med familj och ha Kreta-reunion. Synd att vi inte har 30-graders värme bara... Längtar tillbaka!




Hoppas det var Ok att jag la upp omslaget här Malin! Som ni ser är det Bob Hund-hunden, vilken har en klar koppling till 40-åringen (oj nu låter det som att jag jobbar på Expressen och skriver kriminaljournalistik...).


* Musikgänget står här för en grupp människor som träffats på en community för föräldrar, där det finns ett musiksnack. En del av oss har känt varandra i flera år nu och en del är lite nyare i gemenskapen.

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas du har en bra helg!?

Kram!

2008-10-18 @ 18:48:28
URL: http://memillakilla.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej, självklart okej att lägga upp omslaget till skivan! Jag blir bara glad och smickrad! :)



Tack för igår!



/malin

2008-10-18 @ 20:17:04
URL: http://medmera.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0