Skymningen börjar lägga sig över Tallis

och jag längtar tills klockan är 21.30 och jag får hoppa i säng. Måste lägga mig tidigt ikväll för jag är så oerhört trött. Det var en helg med mycket fest och dans och lite sämre sömn. Min arma kropp verkar inte riktigt klara mer än en utgång/middag med vänner per helg. Vi hade supertrevligt hemma hos L med barn. Skrattade så vi skrek åt vissa foton från Kreta. Det finns ett foto på L som är obeskrivligt kul, men jag vågar inte lägga ut det här. Tror inte han skulle bli så glad av det. Desto gladare blev han dock av beskedet att han får köpa den Depeche Modebiljett som jag har över. Han blev strålande glad. Imorgon ska jag köpa flygbiljetter om jag hinner. Hittade superbilliga biljetter förra veckan, men ville inte boka förrän jag hade fått den andra biljetten såld.

Och i morgon släpps Metallicabiljetterna. Det är ketchupeffekten nu. Ska U2 också komma 2009 månne? Skulle inte förvåna mig...

Förresten - ni vet hur mycket folk det är på IKEA på söndagar va? Jag hade glömt bort det och jag som vanligtvis klarar mycket trängsel höll faktiskt på att försmäkta. Men vi fick med oss en jättefin Gustav Klimt duk i tunt material som ska upp på väggen och lite annat smått och gott.



Kommentarer
Postat av: Anna

Tack fina du för den trevliga fredagen som du fixat så bra och för sovplats och mysig frukost! (Jag hann perfekt med tåget förresten.) Hälsa och tacka din goa familj också, vilka toppenkillar du har, all tre! Min dag igår var helt galen, skönt att höra att din blev desto bättre. Låter som en riktig toppenkväll. Kram och sov gott! Själv ska jag titta på Ashes to Ashes och återuppleva 1981 igen. :)

2008-10-19 @ 19:20:25
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Sent svar - tack själv! Så kul att ses igen. Kram!

2008-10-24 @ 17:53:21
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0