Plötsligt händer det...

Kicki bestämmer sig för att plåta några såna där dagens-klädsel-foton. Hon riggar kameran på stativet och börjar. Sönerna tittar på och jag känner mig knasig, men lite rolig också. Bilderna blir dock inte som jag tänkt mig - ser bättre ut i spegeln än på foto. Det kanske är bra att fota alla sina nya inköp på det här viset, för då kan det hända att en hel del åker tillbaka till affären.

Här kommer min nya favoritklänning från HM, Divided. 134:- på rea. Oavsett hur fotona blev så är jag supernöjd med inköpet.



Grön klänning från HM (Divided)
Svarta Frye boots köpta i Los Angeles (tyvärr kom inte bootsen med i sin helhet...)
Halsband med en massa berlocker från Pilgrim
Svarta läsglasögon från Kappahl (!)
Nyklippt och nyslingat hår av Nina på SOUK Haircare (det blev nästan för mörkt, men jag vänjer mig nog snart)
Ett skelett som är barfota och som heter Emil



Och ett till utan skelett.

Jag hade för övrigt en trevlig förmiddag idag med sling- och klipp och sedan lite spring i affärer. Hittade några jättefina saker som kanske dyker upp här lite då och då. Det var otroligt mycket folk på stan - löningslördag och allt!

Kommentarer
Postat av: liv

superfint! och du har ett alldeles bedårande litet skelett bredvid dig :)

2008-10-25 @ 19:58:57
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se/
Postat av: Milla

Åh, va fräsch du ser ut :) o vicket gulligt skelett!

Vilket fynd klänningen var...

Ha en skön helg! Kram!

2008-10-25 @ 20:16:29
URL: http://memillakilla.blogspot.com
Postat av: Svägerskan...

Hej....tänk att jag hittat in på din blogg!! Vá fina ni är, du och Emil! Jag hade tyckt att det skulle vara jättekul med lite bilder på lägenheten. Jag vet ju att ni målat om i vardagsrummet och köpt ny soffa mm.... Ha en skön söndag!! Kram Maria

2008-10-26 @ 08:27:40
Postat av: Kicki

liv: Ja skelettet är bedårande :)! Tack och kram!



Milla: Ja klänningen var ett fynd - jag gillar verkligen färgen och de små svarta prickarna. de piggar upp i höstmörkret! Kram!



Svägerskan!!!!: Hallå Maria! Tänk att du hittade mig! Men man kan hitta det mesta på internet om man bara ger sig den på det ;). Jag ska försöka ta några bilder på vardagsrummet, men eftersom vidvinkeln på kameran inte är den bästa så kommer bilderna inte bli så toppenbra. Hälsa alla och KRAM!

2008-10-26 @ 10:03:18
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Zara

Tjusigt! Jag har själv hållt i den klänningen häromdagen men det blev massa annat till barnen som vanligt! Jätte snygg är du! Coolt skelett :D

2008-10-26 @ 12:00:18
Postat av: Anna

Supersnygg outfit som alltid, du är min guru när det gäller allt sånt. Tror jag ska anlita dig för en "gör-om-mig"... :) Jag har ju förresten haft äran att få se klänningen på nära håll också - lika snygg irl!



Och nåt sötare skelett har jag aldrig sett heller, hur gullig som helst fast han försöker se läskig ut, hihi. :)



kramar/anna

2008-10-26 @ 12:07:35
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Ancha

Kicki, ditt snyggo!! Fan vad fin klänningen är på dig! Och jag gillar glasögonen skarpt. Skelettet är underbart.

Please, jag funderar på att starta en blogg, har gömt min gamla, men vet inte hur jag startar. Tycker din är fin o funderar på att skapa en hos samma bloggleverantör. Kan du tipsa mig?

Puss,

Ancha

2008-10-26 @ 14:39:41
Postat av: Sorgfågel

Haha, Kicki gör en "Clueless"! Citat: "I dont rely on mirrors, so I always take polaroids!"

Du är jättesnygg såklart, och skelettet med!

Kram Sorgfågel/Pineapple

2008-10-26 @ 16:02:24
URL: http://cayenne72.blogg.se/sorgfagel
Postat av: Kicki

Zara: Hej! Spring du tillbaka och köp klänningen! Gillar den som sagt skarpt :). Tack för din kommentar!



Anna: Gulliga du! Ja jag tyckte så mycket om den att den åkte på bara en vecka efter senaste gången ;). Vi ska ta en shoppingrunda - säg till när den retroaktiva löneförhöjingen har kommit :)! Kram!



Ancha: Nu blir jag nästan generad av alla snälla ord! När det gäller bloggleverantörer och vilka som är bäst är jag skitdålig... Jag tog första bästa. Och bakgrunden som jag har här kämpade jag järnet för att få till (är inte alls html-kunnig). Blogg.se har inte så många bakgrunder att välja mellan. Har fått för mig att wordpress är rätt bra - Malin har den. Du kan fråga henne också! Annars är det ju bara att gå in och regga sig på den jag har och starta skriva. Inget krångligt alls att komma igång. Vad kul om du börjar blogga! Säg till! Kram!



Sorgfågel: Ha ha! Jag hade inte hört talas om Clueless men har nu googlat... Det var svårt att få till det på bild - tror jag ska skaffa en sån där fjärrutlösare till kameran så jag kan stå på plats och trycka av själv ;). Vi får se! Kram!



2008-10-26 @ 21:23:41
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0