Jag och barnen

Ensam med mina mindre killar under två dagar. Måns har just kommit hem från fotbollsträningen. Han gick dit själv med två lagkompisar för första gången idag. Jag var lite nervös - det är ju några vägar de ska korsa och de här killarna (inklusive Måns själv) är minst sagt disträ. De snackar och flamsar så att de knappt ser vart de sätter fötterna. Men det verkar ha gått bra, för nu är han alltså hemma igen (de fick skjuts hem). Han sa att det var jättekul att gå dit och att de hade sjungit "hata hata hata Göteborg" hela vägen (!!!!). Det är inte jag som lärt dem denna ramsa och jag ber om ursäkt för läsare från Göteborg. För många allsvenska matcher live, och fotboll på tv så ofta det bara går, sätter sina spår :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0