Dagens positiva

Ja det var länge sedan, eller hur? Fick inspiration av Anna, som skrev en lista igår.

- Jag gick en promenad med kollegan D på lunchen. Vackert väder, och vi gick längs vattnet och skvallrade och var djupsinniga omvartannat.
- Jag skrattade åt ett roligt mail som kollegan A skickade till mig.
- Jag köpte en skitcool svart- och vitrandig polo (lite längre tajt modell som man kan ha över röda strumpbyxor eller stuprörsjeans och så har man sina 14-håls Dr Martens till...)
- Jag chattade med R från London och fick skriva på engelska. Längtar så till London!
- När jag kom hem från jobbet satt det fem killar i soffan i åldern 5-9 år.
- Det är Greys Anatomy på tv JUST NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0