Grattis Kalmar FF!

De är välförtjänta svenska mästare i fotboll 2008 tycker jag. Just nu sitter nog mina släktingar nere i Kalmar och skålar i champagne. De är visserligen inflyttade kalmariter, som så att säga "bytt sida" (min morbror var en riktig Bajare innan), men de är nu minst lika inbitna Kalmar FF-fans som de infödda. Bajen undrar man vad de pysslat med de senaste omgångarna, för inte är det fotboll. Det är knappt jag kan ta in det. Norrköping vann med 5-2 i eftermiddags. Skam på torra land är det vad det är.


Kommentarer
Postat av: Martin

Hej på dig Kicki. Ha ha AIK blev iaf bäst i stan. Alltid något att glädjas åt. Kolla det här då, sjukt jobbigt! http://www.ultravox.org.uk/ - bara hålla tummarna att de tar sig hit vad det lider.

2008-11-10 @ 13:18:34
Postat av: Kicki

Martin: Ja ja, yada yada (angående AIK)... Angående Ultravox - det skulle ju vara kul att se :). Ha det!

2008-11-10 @ 17:18:34
URL: http://litesomjag.blogg.se/
Postat av: Maria i Kalmar

SM GULD SM GULD SM GULD, trallallala!

Himla kul är det för vår lilla stad och jag är inte heller infödd utan 08 från början och inte är jag egentligen fotbollsintressrad heller! Men jag har verkligen blivit ett fan som kan namnet på varenda spelare! Go Ingelsten, go!

2008-11-10 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0