Semifinal

i Melodifestivalen och inte är det några riktigt bra låtar, förutom Perrellis då, som jag gillar skarpt (till min stora förvåning). Tyckte Charlotte gjorde bra ifrån sig så hon bara måste gå vidare. Precis som om det skulle spela nån roll. Fast jag måste fokusera på nåt. För jag mår inte bra just nu. Skitont.

Dagens positiva:

- Trevligt möte med en tjej från Norge som är på min avdelning för att lära sig hur vi jobbar.
- Magnus har målat den röda väggen för andra gången och kanske behövs det inte en tredje gång.
- Måns och Emil är bäst i världen.
- Emil berättade för mig att de hade sett svartmyror och rödmyror på dagis. De såg en skalbagge också, men den sprutade inte eld och lava  (som den ska göra har Emil fått höra).
- Magnus är en klippa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0