Hemma från stugan

mitt i skogen, 3 mil från Ullared. Inga glädjenyheter om magen tyvärr. Jag har haft ont i flera timmar per dag. Och humöret påverkas något enormt. Det är ingen bra kombination med smärta + leva på svältgränsen + se andra äta god mat. Men jag har försökt ta vara på stunderna när jag inte hade så ont. Satt i solen ett tag i går. En tur till Ge-kås i Ullared orkade jag också med. Fick med mig en hel del därifrån, även om jag shoppar betydligt mer på sommaren när kompisen C är med. Mitt stora fynd är en svart MC-skinnjacka med en sån där sned dragkedja ni vet. Kort modell. Rockig. Barnen fick mest som vanligt. Köpte säsong 6 med Seinfeld på dvd till mig och Magnus också. Säsong 7 var en av de saker som höll mig ovanför ytan i december-januari när jag hade så där superont i magen. Något som distraherar. I går såg vi avsnittet där Kramer skapar en bh för män. Rekommenderas varmt.

Jag är så orolig för det här med magen och hur länge det ska hålla i sig på den här nivån. Det är inte ett liv att ha det så här. Vill egentligen inte skriva om sånt här i bloggen, men nu blev det så ändå. Igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, har du haft det så här hela helgen, stackars du.
Vill så gärna trösta, men bäst vore om eländet bara gav med sig. :( Jag finns här för dig, tänker på dig och håller tummarna för att det vänder nu. *kramar om*

2008-05-04 @ 23:26:25
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Annika

Förstår att du måste känna en oerhörd vanmakt. Det måste vara skitsvårt att orka hålla ut när du har så ont. Jäkla skit, rent ut sagt. Men du måste hålla ut, Kicki!

2008-05-05 @ 22:05:56
URL: http://www.allasaker.blogspot.com
Postat av: Kicki

Anna: Tack. Vi får höras och snackas vid någon dag snart. Kram!

Annika: Ja vanmakt är ordet. Det finns så oerhört lite att göra åt detta. Jag ska försöka hålla ut Annika. Kram!

2008-05-07 @ 19:00:20
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0