Vi blev mycket nöjda!

Med Henrik Schyfferts show alltså!

image258

Han är väl för go? Och snygg. Och rolig. Och faktiskt - bitvis riktigt allvarlig. Jag skrattade så mina vänner på balkongen (vi satt på parkett) hörde mig - men det var väl inte så förvånande (för er som känner mig)? Roligt att showen var så interaktiv också! Och många tankar kring ens uppväxt kom upp till ljuset - jag fick både sorg och glädje i kroppen. Tankar kring mamma och pappa som levde då, och brorsan och alla kompisarna. Och musiken. Jag skulle inte ha något emot att var 21 år igen (det var jag 1991) under några veckor. Men 37 är också helt ok, om det inte vore för mitt jävla magtillstånd just nu vill säga.

Jag rekommenderar varmt alla att gå in på ticnet och beställa biljetter till höstens föreställningar. Tror att det blir en föreställning på Cirkus i Stockholm i november!

Kommentarer
Postat av: kakan

Jo vi hörde dig allt från balkongen! Sen hörde vi några puckon som garvade när det som var mest allvarligt - och faktiskt - utlämnande kom. De kan inte kan ha förstått nånting om föreställningens innebörd. Man kan välja garvdörren eller allvarsdörren... liksom..eller så har de aldrig nånsin varit utsatta för nåt som helst allvarligt i hela sitt liv, det finns ju faktiskt såna glassare som likson glider genom livet. Jag avundas dem inte, även om just magont kunde raderas från erfarenhetslistan för en och annan.

Kakan

2008-03-15 @ 17:09:13
Postat av: Ancha

En kul kväll låter det som! Jag har själv funderat på att gå på Schyfferts show! Om inte annat för att jag "missade" nästan hela 90-talet här (åren -88 tom -98).
Har förstått att det hände mycket, och att Stockholm ine var sig likt när jag kom tillbaka hem igen. Nästan ingen håller med mig, men det hann bli kallare på dom tio åren jag var borta.

2008-03-15 @ 18:32:47
Postat av: Kicki

kakan: Som sagt - det finns alltid några som inte klarar det minsta allvar... Jag är glad att vi gick på föreställningen, och man får mersmak på fler stand up shower/föreställningar.

Ancha: Han har en föreställning i november på Circus! Gå!

2008-03-17 @ 21:10:19
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0