Jag såg Paulinho

image254

Det vill säga jag såg honom när jag satt på 4:ans buss mot Skanstull och tittade ut genom fönstret där bussen svänger in på Rosenlundsgatan från Hornsgatan. Först blev jag förvirrad. Visste att det var en "kändis" av något slag, men fortare än vanligt trillade poletten ner och jag insåg - det är Paulinho - anfallaren i Bajen :). Kul kul. Hoppas vi får biljetter till premiären av allsvenskan - hela familjen vill gå. Måns strålade när jag berättade att jag sett P. Såklart!

Annars har kvällen varit skit med magen - men jag försöker fokusera på Paulinho och annat som är mer positivt. Som att jag och Magnus ska gå och se Henrik Schyfferts show "The 90's" i morgon kväll.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0