Timmarna rullar på för fort

på kvällarna tycker jag. Så mycket att pyssla med och så vill man hinna slappa i soffan också. Men det blir inte många minuter man får över till det. Tur att det bara är fyra arbetsdagar denna vecka. Fast tyvärr måste jag jobba på lördag...

Dagens positiva:

- Jag fick till slut två biljetter till Coldplays ena konsert i Stockholm (Globen). Först skulle de bara spela torsdagen den 18 september men de biljetterna tog slut på 15 minuter och då släpptes biljetter till den 17 september också. Jag fick sittplatsbiljetter - inga superplatser - men ok. Är det någon som vill köpa den andra biljetten :)? Jag köpte två utan att vara säker på att få med mig någon kompis. Får väl annonsera på blocket annars.

- Det ringde på dörren och grannpojkarna (Lotta och Patriks söner) stod utanför. Bara jag och Emil hemma. Emil hängde på dem ut och lekte. Kändes konstigt när inte Måns var med honom för att ha koll, men jag är glad att jag vågade släppa iväg honom, och jag litar så på dessa grannpojkar. Allt gick bra och han ville knappt komma med hem när jag hämtade honom.

- Mina goa arbetskompisar. Omtänksamma och sprider snälla kommentarer kring sig.

- Jag har fått tid till röntgen! Tyvärr måste jag dock ändra dag, men i varje fall. Det gick fort!

Nu - slappa i soffan i 10 minuter - sedan sova sju kvart i timmen (som min älskade mamma alltid sa).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0