Jag tror jag drar till

söder i röd- och vit pepita-rutig klänning med markerad midja och utsvängd kjol :). Lite sådär 50-tal tror jag. Ska antagligen träffa Malin och Madelene - har velat hela dagen fram och tillbaka om jag ska åka - men nu lutar det åt det. M och M ska se en spelning på Debaser Slussen, men det ska inte jag utan jag ville bara känna sommaren på söder en liten stund.

Dagens positiva:

- Städade barnens rum - det var ett bombnedslag. Snart blir det avdrag på veckopengen om de inte städar själva...
- Vi satt ute på vår lummiga gård och fikade.
- Jag lyckades "laga" digitalboxen som fullständigt hade fått spunk. Jag drog ut strömkabeln och satt i den igen ;).


Vill inte ha måndag.

Kommentarer
Postat av: Annika

Kul att du haft en skön helg, och att du kunnat äta såpass "mycket" utan att få ont.
Vill inte heller ha måndag (fastän jag är föräldraledig).

Kram!

2008-06-01 @ 21:10:14
URL: http://www.allasaker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0