Förra veckans Emil

En del av er läser nog inte kommentarerna, så jag drar en "Emil" som Stefan skrev om i en kommentar nedan.

Jag, Måns och Emil åker i Saaben för att hämta ett stort paket med skor som har anlänt från USA till mig och Malin. Vi måste åka till den stora postterminalen för att hämta paketet och det är lite krångligt att hitta dit och jag svär en aning för mycket (är inne i en värre period än vanligt vad gäller svordomar tyvärr..). Jag säger till barnen att de måste säga till mig när jag svär, för jag vill inte svära. Någon minut senare är jag dock igång igen för jag kör fel ytterligare en gång... Inget av barnen säger dock till. Då säger jag: Men ni skulle ju säga till när jag svär (obs- inte argt)! Då säger Emil: Men mamma vi hinner ju inte!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha :D Han har sån tajming att det är ruggigt. :)

2008-06-29 @ 22:57:23
URL: http://annafunderar.blopgspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Ja vad månde det bli av honom :)!

2008-06-30 @ 18:48:27
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0