Vilken hetta!

Hjärnan står still. Men jag fasar ändå för regn och 10-15 grader på söndag. Jag vill bli riktigt riktigt trött på värmen innan kylan får komma. Och det är jag inte alls ännu. Egentligen vill jag ha sommar större delen av året. Som ni gamla läsare vet, så hör jag ju inte till kategorin höstälskare... När folk börjar prata om temuggar och tända ljus och kura i soffan redan i början av augusti så får jag rysningar. Fast jag gillar tända ljus. Oavsett årstid. Det är inte det. Jag behöver mycket solljus och värme för att ladda batterierna och jag hinner inte få det under Sveriges korta somrar.

Imorgon blir det bad någonstans på förmiddagen. Ses!

Kommentarer
Postat av: Anna

Amen to that! Kura i soffan med te (ännu hellre kaffe) och tända ljus kan man väl göra fast det är varmt och ljust...? Vissa galningar börjar ju till och med längta efter JULEN så här års...! Jag fattar ingenting, folk är nog tokiga helt enkelt. :)

2008-08-01 @ 16:18:33
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Ha ha - visste att du skulle hålla med mig! Längta till julen nu = galet!

2008-08-02 @ 10:36:30
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0