Stockholm Stockholm

mitt älskade Stockholm!

Vad skönt det är att vara tillbaka! Samtidigt måste man ju vara borta för att få känna den här känslan! Jag längtar ut i Stockholmskvällen, och ut ska jag på fredag. Ska bli kul!

Barnen trivs med att vara hemma, men jag antar att det kommer bli en del tjat om "vad ska vi göra" i morgon. Men det ordnar sig.

Och så kan jag konstarera att vi hade fyra getingar i vår mat ocyh runt våra armhålor när vi åt pizza på balkongen i kväll. Hatar dem! Ska man inte kunna få njuta av sommarkvällarna? Måste ta fram de elektriska tennisracketerna eller vad de nu heter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej igen! Min plan är att gå på Popaganda, fast bara på lördagen. Bob Hunds återförening är ju inte nåt man vill missa...! Enda kruxet är att vi båda vuxna här hemma vill gå och än så länge har vi ingen barnvakt klar. Men vi jobbar på det, är ju några veckor kvar, så det ska nog gå. Kram!

2008-07-31 @ 22:22:23
URL: http://annafunderar.blogspot.com/
Postat av: Kicki

Anna: Vad bra! Vi har bara köpt biljetter till lördagen och det ser ut som om vi får barnvakt... Kanske går på fredagen också, men det är osäkert. Kram!

2008-07-31 @ 22:36:07
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0