Nu går jag på knäna

Inte för att jag är utarbetat så där på riktigt - har ju avslutat ett stort projekt för ett antal veckor sedan så jag har det rätt lugnt på jobbet - men för att jag veeeet att det är semester i sju veckor som väntar efter i morgon runt 16-tiden. Hela jag, hela min kropp och själ är inställd på det och den orkar inte en timme till efter tidpunkten jag nämnde.

Jag vill sooooova på mornarna! Jag vill dricka kaffe och läsa tidiningen länge till frukosten! Jag vill se mina barns ögon när vi går in på Gröna Lund nästa vecka! Jag längtar sjuk mycket till Köpenhamn! Jag vill få brunare ben (men jag lovar att sola med måtta :))! Jag vill guppa på vågorna utanför Chanias kust på Kreta! Jag vill läsa en riktigt bra bok! Jag vill hyra filmer jag inte hann se på bio på dvd! Osv.

Ja ni förstår poängen... Vet ju att jag inte kommer hinna med precis allt jag vill göra - men en del.

Idag såg jag förresten en jättestor råtta vid Svedmyra t-banestation. Urk!


Kommentarer
Postat av: liv

jag vet känslan! önskar dig en superfin helg!

2008-07-03 @ 22:20:05
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se/
Postat av: Anna

Och nu är det dags - semestern börjar! Håller tummarna intensivt för att du redan fått gå hem och att dina sju veckor i frihet tagit sin början! Jag är precis likadan, när jag ser målsnöret framför mig blir jag alldeles utmattad och orkar bara med nöd och näppe släpa mig över mållinjen... Men nu är du där. Ha en underbar semester min vän, hoppas vi hörs och ses! kramar från Anna

2008-07-04 @ 15:45:50
Postat av: Ancha

Mmmmm... du kommer få 7 härliga veckor!

Och vet du, Saga o jag har köpt Guldkort till Grönan i år; vi kommer bo där när hon äntligen kommer hem i slutet på nästa vecka! Ring vettja, om ni åker dit fler gånger!

4 veckor utan min tjej! Jag är sååå deppig att jag inte orkar annat än att jobba mycket, sova lite, äta pinsam fryst fiskgratäng o dricka lite bubbel.



kramar en masse!

2008-07-04 @ 18:26:23
Postat av: Kicki

Liv: Tack detsamma - även om den snart är slut. Men för mig är det ju nu och en lång tid framöver ingen skillnad på helg eller vardag :D! Kram!



Anna: Ja vi hörs! Snart! Ha det bra på din semester också! Kram!



Ancha: Oj - fyra veckor utan din söta unge! Förstår att du längtar!!! Vi kommer att gå på Grönan på onsdag eller torsdag tror jag. Om Saga är hemma då, så kan ni väl hänga på? Men det blir nog bara ett besök på Grönan för oss i år är jag rädd. Ekonomin tillåter inte mer (vi ska på Tivoli i Köpenhamn m.m också). Men vi kanske kan ses och ha picknick i början av augusti nån gång? Kram!

2008-07-06 @ 16:49:49
URL: http://litesomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0