Jag är ledsen

Mycket ledsen. Och det beror förstås på min odefinierade sjukdom. Orkar inte skriva om det ikväll, men orsaken till min ledsamhet just i kväll är en spekulerande överläkare som inte kan hålla käft. Fan för det!!!! Vet ni, jag har inget liv längre. Den enda gången jag känner mig någorlunda ok är när barnen lockar mig bort från de elaka tankarna eller när jag går i en affär med mycket snygga kläder. Eller när någon kär vän eller anhörig lockar mig till skratt för ett par sekunder. Kicki som alltsom oftast bjussar på leenden till allt och alla ler mycket sällan just nu. Jag fattar inte hur jag ska ta mig ur det här helvetet. Finns det något slut på det?

I morgon - datortomografi samt samtal med en doktor från medicinska avdelningen.


Kommentarer
Postat av: Yllis

Kan inte säga annat än att jag tror på dig och din underbara energi du alltid sprudlar av...jag tror på att den kommer hjälpa dig igenom och ur det här. KRAMAR!!!!

2008-01-29 @ 22:07:30
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken idiotdoktor! Hoppas du kan hitta ett sätt att strunta i vad h*n sa! Spekulationer är skit, nu får de hitta på en kur istället. Och det nu, du har lidit alldeles för länge redan! :(

Jag förstår att sjukdomen och all smärta och oro som den för med sig har tagit över ditt liv. Det måste vara tuffare än man kan ana. Kicki, jag lider så med dig. Men jag tror som Yllis, att den energi har i dig, och som hela du strålar av, är en del av medicinen och kommer hjälpa dig att bli frisk.

Jag är ledsen att jag inte kunnat vara ett bättre stöd för dig, har värstingkrisen själv men av helt annat slag... Men jag ska ta mig samman nu har jag bestämt. Ska bli en bättre vän. Vi hörs av! Till dess: stora styrkekramar!

2008-01-29 @ 22:30:38
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: liv

jag tänker på dig och sänder dig styrka.

2008-01-30 @ 10:13:30
URL: http://livsbetraktelser.webblogg.se
Postat av: Torhill

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!!!

2008-01-31 @ 14:55:49
Postat av: Kicki

Alla: Tack för allt stöd ni ger mig - det värmer mycket!

2008-02-02 @ 09:30:40
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0