Ja jag är på SÖS...

Blev inlagd i torsdags efter ett besök på akuten. Helt sanslöst det här... Sitter på biblioteket här på sjukhuset nu och kollar lite på nätet. Är rätt utsvulten, både på mat och på internetfrånvaro... Snart kommer min familj och hälsar på, så det blir ett kort inlägg nu. Ville bara ge ett livstecken!


Klistrar in delar av en kommentar jag skrev till Anna nyss: "Läkarna tar det så lugnt så... Lite fööööör lugnt för Kickis smak, men man får förstå... Jag har gjort gastroskopi och ultraljud och det visar inget på galla eller i magsäcken. Jag har någon typ av inflammation, men de vet inte var. Jag har ju ont efter jag ätit - ca en timme efter. Det kan bli en tunntarmsröntgen idag eller i morgon. Har varit här 4 nätter nu. Är så less!!! Jag är i god vård trots allt, även om jag tycker att de bör kunna skicka mig på tunntarmsröntgen direkt, även innan jag ätit en gång till (de vill se hur jag mår efter lunchen - men jag VET att jag kommer må dåligt...har mått dåligt i 13 dagar nu efter det att jag ätit). "

Så nu vet ni lite - jag lever! Och jag hoppas att jag rätt snart ska få reda på mer kring vad det är jag har. Det är så frustrerande!!! Är orolig emellanåt, och emellanåt bara less.

Vi hörs! Oroa er inte för mkt - för det gör som sagt inte läkarna nämnvärt!


Kommentarer
Postat av: Milla

Oj, va tråkigt! Men det är väl ändå skönt att vara där och att förhoppningsvis få reda på vad du mår så dåligt av!? Hoppas du snart får svar! Krya på dig! Kram!

2008-01-07 @ 11:49:41
URL: http://memillakilla.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Nämen gumman - trist att ligga på sjukhuset. Hoppas att de små doktorerna hittar någon klurig lösning på ditt magonda FORT, och att det finns någon söt kandidat att vila ögonen på ;)

KRAM // L

2008-01-07 @ 15:39:15
URL: http://www.curious.nu
Postat av: Yllis

Men du... jag har kikat in här titt som tätt för å se att allt e bra med dig och så ser man den rubriken :S
Hoppas verkligen att du snart får din röntgen så läkarna kan laga dig och du får komma hem igen... En bunt krya på dig kramar kan jag ju kanske bidra med i alla fall... KRAM på dig!!!

2008-01-07 @ 17:44:31
URL: http://www.barajaget.blogg.se
Postat av: Onkel

Kul att läsa din sida!
Dock tråkigt med din SÖS-vistelse. 100 bagis på att du är hemma senare i veckan (så mycket pengar kan inte annat än stimulera tillfrisknandet..)
KRAM

2008-01-07 @ 23:13:57
Postat av: Kicki

Milla: Tack - och ja det är bra att vara här på ett sätt, men oerhörtn frustrerande med all väntetid å andra sidan. Kram!

Lotta: Än så länge ingen söt kanditat av manligt kön att titta på, men det är snälla sjuksyrrorna! Tack för omtanken! Kram!

Yllis: Tack även till dig! Ja nu är det bestämt att jag får en röntgen i morgoon onsdag kl. 7.15. Längtar! Kram!

Onkel: Det är så roligt att även du är här! Min käre morbror! Ja du och jag pratar ju varje dag, så du vet att jag kommer få röntgen i morgon. Jag skulle svimma av lycka om jag var hemma till helgen! KRAM tillbaka!

2008-01-08 @ 14:50:32
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0