Det här börjar bli en "sjukblogg"

Hoppas snart det blir ändring på det! Idag ringde i varje fall en läkare från SÖS. Hon var jättetrevlig, och vi bestämde att jag ska göra en sk koloskopi (typ tjocktarmsröntgen innifrån) före kapselendoskopin. Det är så gången brukar vara sa hon, och jag tycker själv det är konstigt att inte tjocktarmen har kollats. Tyvärr kommer jag nog inte få en tid denna vecka, men räknar kallt med början av nästa vecka. Kändes nästan, men bara nästan, som om jag fick prata till punkt med denna läkare. Glömde dock att nämna att jag får lite ont i ryggen också nu, men det får bli när jag träffar henne nästa gång.

Dagens positiva blir:
1) Att läkaren ringde utan att jag behövde ringa först.
2) Jag har ätit en hård macka och en rostad macka vid olika tillfällen idag, och fick inte så ont.

Men hungrig är jag...oj oj...

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Men herregud hur kan jag ha missat att du är sjuk *tröstkram*. Koloskopi gjorde ja samtidigt som rektoskopi i februari förra året. Jag har alltså väntat snart ett år på min kapselendoskopi. Hoppas verkligen det går snabbare för dig. Men du verkar ju betydligt sjukare än mig. Skall läsa ikapp lite.

2008-01-15 @ 21:52:16
URL: http://beastankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0