Myssöndag

Idag har jag haft besök av några av mina aff-musik-vänner dvs vänner som jag lärt känna via en föräldrarsajt där det finns ett snack om musik. Det var väldigt mysigt och trevligt. Tack Ancha med sagolik dotter, Anna och Malin för att ni förgyllde min dag! Mycket kaffe blev det och mycket snack. Ibland pratade alla samtidigt och Emil satt bredvid och sa "ni bara pratar och pratar och pratar och pratar". Och så lekte han med Anchas dotter förstås. Jag tror jag gifter bort Emil med henne :).

Det blev tomt när ni åkte - kom gärna tillbaka snart!

Kommentarer
Postat av: Malin

hej!
å tack! Det var jättejättetrevligt! Tack för att vi fick komma.
/Malin

2008-02-17 @ 20:02:07
Postat av: Anna

Håller med både dig och Malin, jättetrevlig myssöndag med gott (och mycket) fika. Ett väldans bra sätt att spendera en söndag. Tack sötis för att du bjöd hem oss, du förgyllde helt klart min dag också! :D

2008-02-17 @ 20:24:03
URL: http://annafunderar.blogspot.com
Postat av: Ancha

Underbara Kicki! Och underbara familj! Magnus o Emil, fina som bara den!
Vi kommer tillbaks! Saga tyckte mycket om er, och som jag skrev på aff, "ödlorna" kommer till Emil. Tror det blir segt att leta efter dem, och vi har dem ju här i vårt Centrum.
Tusen tack för att vi fick komma hem till er! Det blev en rolig dag, ovanlig o spännande på ett sätt (Saga tyckte det var spännande med alla byten av färdmedel)
kramar!

2008-02-17 @ 21:32:07
Postat av: Kicki

Alla: Lovebombing tillbaka :)! Ancha - Måns vågade sig in och hälsa efter ni hade gått... Han är en riktig goding han med om jag får skryta *haha*. Vi får köra fler fikor - det är så bra för själen! Kram!

2008-02-17 @ 21:36:46
URL: http://litesomjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0