Jag svalde kameran

och nu är jag fri från självmordsbombar-kittet. Snacka om att man kände sig viktig för en dag! Mojängen man har i ett bälte är inte liten och så sitter det fast en massa saker och sladdar på magen. Det enda jag vet är att mottagaren (den stora mojängen) har fungerat hela dagen - den blinkade på som sjutton. Men jag vet inget om resultatet av den 8 timmar långa filmen på min tunntarm (snacka om att den kommer få en Oscarsnominering). Troligtvis tar det mellan en till två veckor att få svaret. Jag har en återbesökstid den 26 februari till den snälla läkaren, men hoppas så klart att hon ringer innan dess.

Nu är jag tyvärr deppig för jag fick lite ont av att äta sånt som vanligtvis går bra, och jag som tänkte testa och äta lite riktig mat snart.

Kommentarer
Postat av: Béatrice Karjalainen

Skönt att ha det gjort. Jag sitter här och klurar på vad jag skall ta på mig för brallor.

2008-02-14 @ 17:57:38
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Kicki

Bea: Brallorna behöver inte vara super-loose-fit, men ta inga som sitter vråltajt. Och glöm inte ett bälte :). Tänker på dig i morgon! Lycka till.

2008-02-14 @ 18:42:53
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Béatrice så klart :-)

Fan vad ont det gör att slita loss lapparna från magen nu!!! Jag behövde inte något bälte det satt ett i dosans fodral. Se bild i min blogg.

Nu hoppas jag att bådas filer är rena och fina och att de inte hittar några konstigheter.

HA en trevlig helg och så hoppas jag du kan få i dig något smarrigt.

2008-02-16 @ 00:00:49
URL: http://beastankar.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag ska göra samma undersökning om 4vecker ser inte direkt fram emot det. Jag har gjort en likande då de kollar magen och tarmarna med då var jag nedsövd. Fick dricka den där äckel drickan som rent ut sagt smakar skit då med :P
Jag tänkte fråga om de va krångligt att göra grejer när man har bältet på sig? Blir man mest liggande eller kan man göra allt man brukar göra en "normal" dag?
Sköt om dej :)

2008-02-27 @ 18:55:56
Postat av: Kicki

Emelie: Nädå, du kan vara precis som vanligt med bältet på. De uppmuntrar en till att gå omkring mycket. Det enda som är lite krångligt är att gå på toa, men det går det med :). Och så syns mottagaren som sitter på bältet väldigt väl - den är ganska stor. Men sånt får man tåla för en dag. Lycka till!

2008-02-27 @ 20:18:05
URL: http://litesomjag.blogg.se
Postat av: Emelie

Va bra ! Tänkte skönt att göra något så tänker man inte så mycket på hungern Hehe
kanon. Ja eaxakt.
Tack ! :)

2008-02-27 @ 20:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0