Som ni märker

så är det mycket nu, och jag hinner inte skriva. Hela hjärnan surrar av saker som måste göras - fattar inte att det blir så här varje år strax innan jul. Och när hjärnan är upptagen med annat så får bloggen lida.

Men jag återkommer - i morgon kväll är jag ensam hemma med Måns och Emil. Magnus ska på julfest. Och på lördag ska han på Motörhead med P. P är Lottas man. Gissa var jag, Måns och Emil befinner oss då? Jo, naturligtvis hemma hos Lotta. Oj så mysigt vi ska ha. Äta, snacka och kolla nyinköpta second hand-fynd m.m. Barnen kommer ha så trevligt, och det kommer deras mamma också ha.

Men lite avis är jag trots allt på Magnus och P. Jag var ju på Motörhead förra året. Första gången jag såg dem. Jag har ju plågats av dem i nästan 15 år här hemma... Men det vände något efter jag sett dem live. Deras musik gör sig helt enkelt bättre live. Och så är det ju så kul att titta på gamla hårdrockare som diggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0